2008. szeptember 21., vasárnap

Werdenbergsee

Valamiért nem tudok jól aludni. Kényelmes az ágy, jó a takaró. Szerintem mozgáshiányom van. Reggel 10kor keltem. Próbáltam egy kicsit a hazai melóval foglalkozni, de szerencsére nem ment az egyik alrendszer. Pedig lett volna kedvem most befejezni ezt a dolgot. Elugrottunk kajáért. Sajnos vasárnap minden zárva van ebben a városban, így csak mekdonaldsz maradt.



Ebéd után blogoltam, pókereztem és a 24-t néztem. Azért rossz ez a sorozat, mert nem lehet abbahagyni a nézését. Mindig történik valami. Kb. négyig elfoglaltam magam a szobában ezekkel a dolgokkal. Majd kitaláltam, hogy menjünk el, nézzük meg a város szélén lévő kistavat, amit

Werdenbergsee
-nek hívnak.



Ez volt az első dolog, amit megnéztem még otthonról Buchsról. Nagyon szép kis tav, kedvelt a svájciak között is. Tele van kacsával és pisztránggal. Teljesen átlátszó a víz, lehet nézni a halakat és a kacsákat is. Csináltam pár videót, de nagyon tükröződött a víz, talán majd máskor jobb képek és videók lesznek.




Körbejártuk a tavat és átsétáltunk Svájc legkisebb faluján, Werdenbergen. Igen érdekes és hangulatos kis hely.



Hazafelé beültünk a hotelba kajálni. Szarvashúst ettem nokedlivel és vöröskáposztával, valamint erdei gyümölcsökkel. Nagyon érdekes ízkombinációt adott a cucc.



Este blogoltam és igyekeztem utolérni magamat. Sajnos a videók megvágásához még nem értek, de meg fogom próbálni kivágni az értelmetlen dolgokat.



Lakás ügyben eléggé szarul állunk. Úgy néz ki, lakást nem fogunk tudni kivenni három hónapra, sem ötre. Marad a szálloda. Még ami összejöhet, az a cégnek egy apartmanja, ami elvileg hó elején szabadul. Azt még meglátjuk, de a végén lehet, hogy több ok miatt is a hotelek mellett döntünk. Egyik ok lehet, hogy van reggeli, takarítás, közel van a munkahely. Viszont nehéz fogadni valakit aki esetleg meglátogatna. De ugyanakkor közel van a munkahelyhez. Ha itt leszakad az ég - hogy 24-es szófordulattal éljek :) - és nem tudunk kimozdulni, egy konditerem különösen nagy vonzerővel és változatossággal bír. Mindenesetre még nem derült ki, hogy mi lesz pontosan.

Nincsenek megjegyzések: