2008. szeptember 16., kedd

Kedd - mélypont

Reggel már volt feladatom, de nem sokat csináltam belőle meg. Ennek oka az volt, hogy korán reggel megbeszélésre kellett mennem menetrend szerint. Értelme a szokásos. Miután vége lett végre nekiállhattam a feladatomat megcsinálni. Nem tűnt olyan írtó nagy munkának. Programozás közben eljutottam egy olyan szintre, hogy úgy éreztem, minden rendben lesz és mostmár működnie kell a dolognak. Aztán a tesztelés során rájöttem, hogy mégsem megy. Biztosan elrontottam valamit, ezért átgondolva a dolgot megcsináltam másik módszerrel. Így sem ment. A legdurvább az volt, hogy éreztem, hogy működnie kellene és nem. Kezdtem magam hülyének érezni. Persze nem ültem a babérjaimon, hanem konzultáltam Andyval, aki türelmesen elmondta egy harmadik megoldás lépcsőit. Miután ez is kudarcot vallott, odaült mellém és próbáltuk együtt megoldani. Szerencsére nem sikerült közösen sem, nem értve, mi a baj. Ezzel elég sok idő elment és a munkanapból is jócskán kicsúsztunk. Odaadtam neki a napi munkámat, és hazamentem a hotelba.

Este kitalálták a többiek, hogy menjünk el pizzázni. A pizzéria egy közeli kocsma volt. A közeli az kb. 20 métert jelent. Valami szalámis pizzát kértem, aminek a tésztája ropogós és vékony volt. Most először ettem ilyesfajta pizzát, de bejött az íze. Mellé búzasört ittam, ami itt megintcsak másízű volt.
A beszélgetés az országokról szólt. Megbeszéltünk pár dolgot, ami mindkét felet érdekelte, például miért utálják egymás a koreaiak, és valóban akkora durva katonai határ vanüe a két ország között, mint ami a filmekben van mutatva. Vagy hogy Previn vallási okokból vegetáriánus. Beszéltünk még az amerikai politikai helyzetről és az elnökválasztásokról is. Érdekes volt látni egy amerikai szemével, hogy miért nem csípik azt a csimpánzfejű Busht.

Hazatérés után láttam, hogy Andy még online és dolgozik. Rám is icqzott, hogy sikerült megtalálni a megoldást és holnap beszélünk.
Ennek örömére beültem játszani. Semmi említésre méltó nem volt, csupán a headsup, ahol Allin mentem AA-val K7 ellen és kikaptam mint a kisangyal kk992 board után.

Nincsenek megjegyzések: