2008. szeptember 3., szerda

Beindult a gőzgép

Még a tengerben lógattam a lábamat és égettem le a combomat, mikor Alex felhívott, hogy sínen vagyunk, mint József Attila. És hogy tudnék-e menni a nyolcadikai hétfőn. Ami csupán azért gáz, mert Mia 4-én megy be kórházba és szombaton jön ki. Elvileg. De miután voltunk bent 29-én a vizsgálatokon azt mondták, hogy nem jöhet haza szombaton, csak utána való héten, 8-a után. Az annyira nem okés.

Hazajövetel után kiderült, hogy most hétfőn kocsival megyünk, Alex Volvojával. Egyelőre egy hotelben szállunk meg, de egy apartman a cél. Ma csináltattunk fényképet, mert kapunk céges bankkártyát napi 300k limittel. Érdekes, nekem ez eszembe sem jutott.
Csináltattunk ma hozzá fényképet. Iszonyú fényképarcom van, de itt egész pofás kép lett.

A munkaügyben is gondolkoztunk. Három kimenete lehet a munkának.
  1. Adatmigrálást bíznak ránk. Szarlapátolás olcsóért herendi porceláncsészével.
  2. Manager felületet kell haxolni Strutsban. Ez kb. 0 stresszt és problémát jelentene, mikor markolóval gödrös ásnak.
  3. Manager felületeket kell átszabni Jsf-re. Ez megfelelne 10 hektár erdő kivágásának. Bicskával.
Kíváncsi leszek, mi fog történni, bár egyre izgatottabb vagyok. Csinálok majd sok képet és megpróbálok feltenni párat ide is.

1 megjegyzés:

Babarum írta...

Csak összejött! Örülök neki. Már csak azt kívánom, hogy ne bicskával kelljen herendi porceláncsészét faragni.
A bicska fagyihoz való.
Sok sikert, és ne felejts el svájci sapkát venni! ;)