2008. szeptember 17., szerda

Szerda

Szerdán reggel Andy útmutatásai alapján megcsináltam a feladatot. Örültem neki, hogy nem az jött le, hogy én vagyok a béna, hanem hogy az eredeti kódban volt egy hátsó csavar, amiről nem kellett tudnom. Miután befejeztem, kaptam egy kiegészítést és még egy napot a munkára. Plusz doksit kellett írnom, angolul. A végén lett vagy hét oldal.


Közben odahaza Mia kocsival ment dolgozni, először egyedül. Izgultam, hogy valami baja lesz a kocsinak ;) de végül nem lett semmi ilyesmi.


Sang megy haza dolgozni pénteken, ezért még a pizzázáskor megbeszéltük, hogy ma thai kajáldába megyünk. A kajálda ott volt a vasútállomásnál, bár első ránézésre nem volt bizalomgerjesztő.


Mondják, hogy a thai nők szépek. Hát bizony, vannak randák is mint a fene. Valamit próbált velünk kommunikálni, de abszolúte nem értettem, pedig elvileg angolul dumált. Pl. heff. Na ez a have és ezt még megértettem. De egy normális szót nemigen hallottam. A sör és a kóla szavak felismerése sikerült. Mivel a többiek sem boldogultak, ezért Frigyes németül próbálkozott. Ennek eredményeként rendeltünk négy különféle, gyanúsnak látszó ételcsodát. Én currys marhát ettem.


Még a koliban volt egyszer, hogy currys ételt ettem. Meg sáfrányosat. Szobatárs találta ki, hogy csinál currys csirkemellett. A két adag húsra egy teljes adag curryt rátett. Nem tudom, kellett-e ennyi, de én nagyon ritkán - és nagyobb adag kajákra - teszek csak ennyi fűszert. Mindenesetre csak curry ízű volt az ételet.


Ez a kaja sem volt egyszerű és fűszertelen. Először curry izű volt, Aztán erős, de olyan érdekesen erős. A végén meg mentolos.


Az egyik érdekes vezérvonalunk a terrorizmus volt, meg a wtc meg a társai. A két amerikai kollégánk nagyon nem csípi a muzulmán vallást. Nem tudom, Pravinnek mi a vallása - valami hindu vagy hasonlóra tippelek - de ő nagyon hevesen ecsetelte, hogy ahol muzulmánok vannak, ott mindig van valamilyen balhé.

Nincsenek megjegyzések: