2008. szeptember 19., péntek

Péntek

Pénteken reggel kicsit később kezdtünk. De egyből megbeszélés lett belőle a főnökkel. Nem tudom, mikor ért rá, de átnézte a kódjaimat és talált benne hibát is. Elég trükkös hiba volt, tehát vagy profi a srác, vagy nagyon alapos. Megoldottuk az adatbázis hozzáférésemet is. Ezt követően a hibáim kijavításával foglalkoztam.


Látszott megint a lázas munkatempó mindenkinek a munkavégzésén. Húztak haza a rákba, ezért kapkodtak. Nem tudom, ezt meddig nem rontja a munkateljesítményt, de biztosan nem javítja. Délben elmentem, vettem pár szendvicset és csokit kajának. Délután a hibajavítás után - angolok elhúztak - igazi junk-worköt kaptam. Végig kellett néznem a rendszert, hogy a módosítások nem tettek-e keresztbe valahol a már működő résznek. Persze találtam rendesen hibákat.


Mivel már most sok a túlóránk elhúztam a csíkot kb. négykor. Annyira fáradt voltam agyilag, hogy csak feküdtem az ágyon és kattintgattam a cdpóker klienst. Persze nem sok haszonnal. Este 24-t néztem, skypeoltam, ilyesmi.

Nincsenek megjegyzések: